GDPR

Politica de confidențialitate

Confidențialitatea datelor tale cu caracter personal este importantă pentru noi. Acest angajament de respectare a confidențialității îți explică ce date cu caracter personal colectează HYPERICUM SRL de la tine, prin intermediul interacțiunilor noastre cu tine și modul în care utilizăm datele respective.

Datele noastre de identificare sunt următoarele:

HYPERICUM SRL
Adresa: Bd. Timisoara nr. 16F, Bucuresti, Sector 6, Romania
Cod fiscal: RO12764176
Nr. Reg. Com: J40/2005/2000
E-Mail: office@hypericum.ro

Responsabilul cu Protecția Datelor cu Caracter Personal poate fi contactat direct la adresa de email office@hypericum.ro.

Politica noastră de confidențialitate cuprinde următoarele informații:

1. Ce sunt datele cu caracter personal?

Prin „date personale” se denumesc datele unice individuale, adică orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”), referitoare la nume, adresa, Cod Numeric Personal, IP sau număr de telefon.

Vizitatorii sitului sunt acele persoane vizate, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă.

O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

Întotdeauna, când solicităm datele tale personale o să iți explicăm scopul pentru care ne sunt necesare, unde păstrăm datele tale și cine are acces la ele. Bineînțeles, te informăm că oricând dorești, iți punem la dispoziție informațiile pe care le deținem despre tine și bineînțeles că le vom șterge dacă ne soliciți acest lucru.

2. Ce date personale colectăm și de ce le colectăm

Noi, colectăm date cu caracter personal pentru a opera eficient și a-ți furniza servicii de cea mai înaltă calitate. Colectăm aceste date atunci când:

– Ne înștiințezi despre dorința de a contracta unul dintre serviciile noastre prin intermediul formularului de contact

– Te înregistrezi ca medic pe website

– Ne trimiți CV-ul tău

Obținem o parte din aceste date (cum ar fi IP-ul) prin înregistrarea modului în care interacționezi cu site-ul nostru, de exemplu, folosind tehnologii precum modulele cookie.

Datele cu caracter personal pe care le colectăm, în funcție de interacțiunile pe care le ai cu site-ul nostru, sunt următoarele:

2.1. Ne înștiințezi despre dorința de a contracta unul dintre serviciile noastre

Atunci când completezi unul dintre formularele de contact ne transmiți în mod voluntar următoarele informații cu caracter personal:

  • Nume și prenume – pentru identificare
  • Adresa de email – pentru comunicare
  • Numărul de telefon – pentru comunicare

2.2. Te înregistrezi ca medic pe website

Atunci când te înregistrezi ca medic pe website-ul nostru pentru a avea acces la prospectele medicamentelor puse pe piață de HYPERICUM SRL ne transmiți următoarele date cu caracter personal:

  • Nume și prenume – pentru identificare
  • Adresa de email – pentru comunicare și confirmare cont

2.3. Ne trimiți CV-ul tău în vederea angajării

Atunci când ne trimiți CV-ul tău prin intermediul website-ului ne furnizezi următoarele informații cu caracter privat:

  • Nume și prenume – pentru identificare
  • Adresa de email – pentru comunicare
  • Telefon – pentru comunicare
  • Alte date ce pot apărea în fișierul trimis de tine (ex: data nașterii, adresa, locurile precedente de muncă, informații cu privire la studii etc.)

Aceste date colectate prin intermediul formularelor de contact le folosim doar pentru a putea lua legătura cu tine și, eventual, pentru crearea unui contract de prestări servicii sau contract de muncă.

Date transmise involuntar, atunci când interacționezi cu website-ul nostru:

Adresa IP – Atunci când vizitezi situl nostru, adresa IP este înregistrată. Însă noi NU folosim adresa ta de IP pentru a te identifica sau pentru a fi folosită în alte scopuri. Adresa IP este stocată pe o perioadă limitată de timp (maxim 2 săptămâni) în principal din motive de securitate. Ai dreptul de a solicita ștergerea IP-ului din baza noastră de date.
Sistemul de operare, browserul, activitatea de navigare și alte informații despre modul în care ai interacționat cu site-ul. Putem colecta aceste informații prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii de similare.

Datele pe care le colectăm atunci când ne contactezi.
Datele pe care le transmiți când soliciți asistență pentru clienți, conversațiile prin telefon sau sesiunile de chat (Facebook) cu reprezentanții noștri pot fi monitorizate și înregistrate.
Monitorizare video. Atunci când vii la punctul nostru de lucru, trebuie să știi că imaginea ta poate fi înregistrată de camerele noastre de securitate.

3. Care este temeiul legal pentru a prelucra aceste date?

a) Datele pe care ni le oferi voluntar atunci când completezi calculatoarelor de preț și a formularelor de contact le folosim doar pentru a putea lua legătura cu tine și, eventual, pentru crearea unui contract de prestări servicii / contract de muncă.

În privința datelor pe care le colectăm automat prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii similare, temeiul pentru prelucrare este consimțământul. Odată cu accesarea site-ului, îți dai în mod valabil consimțământul asupra prelucrării.

De asemenea, folosim datele cu caracter personal pentru angajații noștri, în vederea derulării Contractului de muncă.

4. Care este scopul colectării datelor și cum folosim informațiile tale personale

Poți opta în legătură cu datele pe care le colectăm. Atunci când ți se solicită să furnizezi date cu caracter personal, ai dreptul să refuzi.

Dar dacă alegi să nu furnizezi date care sunt necesare pentru a furniza un serviciu sau pentru a comunica cu noi, există posibilitatea să nu poți obține informațiile pe care le dorești (de exemplu prin transmiterea informațiilor dumneavoastră atunci când plasați o comandă pe site).

–Numele și prenumele–

Cum iți folosim numele și prenumele? De ce?
Pentru a emite documentele necesare desfășurării activității Pentru a putea emite contractul de prestări servicii
Pentru a te indentifica Pentru a ști cu cine discutăm.
Pentru a detecta si pentru a preveni fraude Pentru a preveni folosirea datelor tale de către alte persoane, este necesar să te putem identifica cât mai simplu.
 

 

–Adresă de e-mail, Telefon–

Cum iți folosim adresa și numărul de telefon? De ce?
Asistență pentru clienți Folosim datele pentru a oferi servicii de relații cu clienții și servicii de asistență (detalii) fie direct, prin call center.
Pentru a păstra legătura Pentru a te anunța despre eventuale probleme întâmpinate sau rezolvate. Pentru a îți oferi detalii cu privire la stadiul comenzii tale, pentru a putea cere lămuriri din partea ta cu privire la comanda efectuată etc.
Marketing Dacă ți-ai dat consimțământul, îți putem trimite prin sms/e-mail informații despre cursuri, oferte, discount-uri sau comisioane de colaborare.

 

—Istoricul /transcriptul conversațiilor avute cu tine–

Trebuie să avem o evidență asupra lucrurilor pe care ni le-ai transmis prin telefon, e-mail sau social media.

Cum folosim istoricul conversațiilor avute cu tine? De ce?
Îl folosim pentru serviciul cu clienții și pentru suport. Avem nevoie de aceste date pentru a duce la bun sfârșit contractul încheiat cu tine și pentru a-ți putea oferi o experiență plăcută în interacțiunea cu departamentul de suport de la HYPERICUM SRL.
Pentru a exemplifica angajaților situațiile întâlnite. Astfel încât, în momentul în care te contactează, o sa aibă o imagine de ansamblu asupra istoricului tău și iți va putea oferi servicii personalizate/de calitate.

 

—-Informații despre telefon, laptop sau tabletă și despre cum folosești siteul

Informațiile pe care ni le dai când navighezi pe site-ul nostru, inclusiv adresa IP și tipul dispozitivului. Totodată, salvăm informații despre modul în care folosești site-ul și aplicația.

Cum folosim informațiile despre telefonul, laptopul sau tableta ta și despre cum folosești siteul De ce?
Îmbunătățim experiența ta pe site, oferindu-ți versiunea cel mai bine adaptată dispozitivului tău. Iți oferim cea mai bună experiență de cumpărături și navigare pe site posibila.
Protejăm siteul Pentru a preveni și a detecta fraudele împotriva ta sau a siteului nostru. Pentru a putea asigura confidențialitatea datelor.

 

Nu ești obligat/ă să ne oferi niciuna din informațiile de mai sus, însă dacă nu faci asta, s-ar putea să nu ai posibilitatea de a cumpăra de pe site, iar experiența ta pe siteul nostru poate fi influențată negativ. Alegerea iți aparține și iți respectăm decizia.

5. Perioada de retenție datelor

Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la ultima vizită pe site sau ultima interacțiune cu noi.

În cazul în care ți-am emis o factură, datele tale vor fi stocate timp de 10 ani, conform legii.

În cazul în care ești un angajat al companiei, datele tale vor fi păstrate pe o perioadă de 75 ani, conform Codului Muncii.

6. Cu cine partajăm datele cu caracter personal

Nu vom dezvălui informațiile tale către terțe părţi, pentru a fi utilizate în propriile scopuri de marketing sau comerciale ale acestora, fără consimțământul tău.

Totuși, este posibil să dezvăluim informațiile tale către următoarele entități:

Furnizori de servicii.

Putem dezvălui informațiile tale altor companii care ne furnizează servicii și acționează în calitate de persoane împuternicite, cum ar fi companiile care ne ajută pentru facturare / contabilitate.
Aceste entități sunt selectate cu o grijă deosebită pentru a ne asigura că îndeplinesc cerințele specifice în materie de protecție a datelor cu caracter personal.
Aceste entități au o capacitate limitată de a utiliza informațiile tale în alte scopuri decât cel de a ne furniza servicii;

Informațiile oferite de tine, ce conțin date de identificare pot fi folosite în scopul întocmirii documentelor de angajare și a altor documente ce vizează exclusiv relațiile de muncă sau pentru comunicări comerciale sau răspunsuri la solicitările trimise de tine, iar în cazul unor solicitări legitime, vor fi transmise către autoritățile statului:

Inspectoratul Teritorial de Munca,
Agenția pentru ocuparea Forțelor de Muncă,
Autorități Judecătorești
Altor părți cu consimțământul sau la instrucțiunile tale.

În afara dezvăluirilor descrise în prezenta Politică de confidențialitate, este posibil să transmitem informațiile terților cărora consimți sau soliciți să efectuăm o asemenea dezvăluire.
Partajăm datele tale cu caracter personal cu acordul tău sau în cazul în care este nevoie de ele pentru a finaliza o tranzacție.

7. Ce drepturi ai ca persoană vizată?

Protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal este un drept fundamental. Articolul 8 alineatul (1) din Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene („carta”) și articolul 16 alinea­tul (1) din Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene (TFUE) prevăd dreptul oricărei persoane la protecția datelor cu caracter personal care o privesc.

Drepturile persoanelor vizate privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date:

  • dreptul la informare și acces;
  • dreptul de intervenție asupra datelor;
  • dreptul la rectificare;
  • dreptul la ștergerea datelor;
  • dreptul la restricționarea prelucrării;
  • dreptul la portabilitatea datelor;
  • dreptul de opoziție și procesul decizițional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri;
  • dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (www.dataprotection.ro).

Dacă nu aveți un contract încheiat cu HYPERICUM SRL prin care suntem obligați prin lege să păstrăm datele dumneavoastră cu caracter personal ne puteți solicita ștergerea/anonimizarea/trimiterea unei copii către dumneavoastră. Solicitarea va trebui făcută prin e-mail la office@hypericum.ro.
De asemenea, puteți opta în legătură cu colectarea și folosirea de către HYPERICUM SRL a datelor dvs.

8. Contact

Dacă ai nevoie de orice informații legate de siteul, produsele sau serviciile HYPERICUM SRL ne poți contacta la adresa office@hypericum.ro

Dacă:

– vrei să afli mai multe detalii despre informațiile din această pagină
– vrei să nu mai folosim informațiile pe care le avem despre tine
– vrei să iți exerciți oricare din drepturile enumerate mai sus
– sau dacă ai o plângere la adresa noastră

Te rugăm să ne scrii la adresa de email office@hypericum.ro sau numărul de telefon 021 413 13 00 (tarif normal).

9. Politica de Cookie-uri

Cookie-uri Necesare (3)

Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.

Denumire Furnizor Scop Expirare Tip
PHPSESSID hypericum.ro Pastreaza starile userilor dupa toate solicitarile din pagina. Sesiune HTTP Cookie
CookieConsent hypericum.ro Stores the user’s cookie consent state for the current domain 1 an HTTP Cookie